Blog
Hoe je met storytelling fans aan je merk verbindt
Het is een buzzword waar je misschien jeuk van krijgt, toch is storytelling een belangrijke manier om je business en boodschap onder de aandacht te
De kunst van kritisch denken (en schrijven)
We zitten midden in een informatie-oorlog en er zijn twee frases die je steeds vaker terughoort op social media: ‘Doe zelf onderzoek’ en ‘wees kritisch’.
De verborgen emotie in taalgebruik
Ruzie over de vaatwasser, je schoonmoeder, over wie de kinderen van school haalt en over slingerende sokken. Verwijten over ‘waarom jij altijd’ en ‘jij eigenlijk nooit’….. Ruzies in een relatie lijken vaak over dingen te gaan waar we het maar niet over eens kunnen worden.
Hoe je met authentieke marketing meer fans krijgt
Ik heb altijd een hekel gehad aan marketing als verdoezelaar. Het reclame- en marketingvak wordt dan ingezet om een mooi laagje te plakken op iets
De valkuil van vertalen
Net als de meeste Nederlanders dacht ik lange tijd dat mijn Engels goed was. Mijn studie was grotendeels in het Engels. Ik werk met internationale
Waarom je persbericht niet wordt opgepikt
Je hebt gezwoegd en geploeterd. Je hebt een mooi bericht geschreven over een belangrijke ontwikkeling binnen je bedrijf of nieuws uit je organisatie. Je hebt