Aanbod
Copywriting
Als teksten niet vanzelf uit je pen vloeien
Wat ik doe? Simpel gezegd: ik schrijf teksten. Ik vertaal jouw verhaal naar een boodschap die goed te begrijpen en onthouden is.
Uiteindelijk komt daar tekst uit:
- Teksten voor je website
- Content voor je app en offline uitingen
- Teksten voor Linkedin-posts en anders social media
- Interviews en artikelen voor je blog, magazine of nieuwsplatform
Stop met saai, ingewikkeld en onduidelijk
Teksten hoéven geen droge, correcte, ingewikkelde lappen informatie te zijn. Er mag best een beetje schwung en muziek in zitten. Je hebt tenslotte iets belangrijks te vertellen.
- Je bent beter zichtbaar en vindbaar
- Jij en je mensen zijn (weer) trots op je merk en missie
- Je ontwikkelt een merk waar mensen zich bij willen aansluiten
- De uitstraling van je bedrijf is onderscheidend en herkenbaar
- Jouw boodschap knalt en spreekt direct de juiste mensen aan
Journalistieke kwaliteit
Met een goed verhaal heb je goud in handen
Ik heb een grote bullshit-radar, al zeg ik het zelf. Zomaar wat beweren, daar doe ik niet aan. Met mijn journalistieke achtergrond en brede maatschappelijke interesse vraag ik mijn bronnen de oren van hun kop en doe ik gedegen research. Zodat er een verhaal uitrolt dat klopt als een bus en klinkt als een klok.
Veel organisaties hebben een mooie boodschap voor de wereld. Maar die zit vaak een beetje verstopt onder technische specificaties: onder het ‘hoe en het wat’. Terwijl in het ‘waarom’ zoveel mooie verhalen zitten waarmee je harten kunt veroveren. Zeker als je organisatie in de kern sociaal, inclusief en groen is: dan heb je al een streepje voor op je grijze concurrenten.
Storytelling zorgt ervoor dat klanten, volgers en investeerder zich bij je merk willen aansluiten. Goede verhalen gaan niet alleen over jou of je bedrijf, maar zeker ook over je klanten. Zij moeten zich er tenslotte in herkennen.
Verzilver je verhalen met aantrekkelijke teksten
Ik help je bij het ontwikkelen van verhalen waar je echt trots op kunt zijn. Samen pakken we teksten aan zoals:
- Je merkverhaal of propositie: dit is je bestaansrecht, hier begint alles mee
- Artikelen en blogs: bevlogen verhalen die de lezer van A tot Z meenemen
- E-mailmarketing: direct en persoonlijk communiceren met je publiek
- Social media marketing: aantrekkelijke posts strategisch ingezet
- Je website-teksten onder de loep: klopt je verhaal nog wel?