Aanbod
Copywriting
Als teksten niet vanzelf uit je pen vloeien
Ben je enthousiast over je organisatie maar bereikt jouw verhaal de doelgroep niet? Heb je al teksten voor je marketing-uitingen maar ben je er niet tevreden over? Soms is het lastig om te bepalen wat nu eigenlijk je boodschap is en hoe je die naar buiten brengt.
En dat kan best irritant zijn:
- Je hebt het gevoel dat je teksten je nu te weinig opleveren.
- De teksten zijn nu eigenlijk te saai. Te veel clichés en jargon.
- Je kunt je verhaal prima vertellen, maar het opschrijven is een stuk lastiger.
- Binnen je organisatie is er te weinig tijd om op regelmatige basis content te produceren. En er is geen specialist in huis.
- Je doelgroep kent jouw jouw duurzame product/dienst/visie nog niet goed genoeg. Maar je hebt een wereldidee!
Ook jouw verhaal kan prikkelend, helder en origineel zijn
Teksten hoéven geen droge, correcte, ingewikkelde lappen informatie te zijn. Er mag best een beetje schwung en muziek in zitten. Je hebt tenslotte iets belangrijks te vertellen.
Ga je met mij in zee, dan (her)ontdek jij je stem, toon en missie. Met mijn vragenlijst en interviews haal ik de kern boven tafel. Het wordt duidelijk wie je bent, wat je te bieden hebt en wat je onderscheidt van anderen. Je verhaal wordt helder en als bonus krijg je weer grip op je communicatiestrategie.
Met als resultaat:
- Je bent beter zichtbaar en vindbaar
- Jij en je mensen zijn (weer) trots op je merk en missie
- Je ontwikkelt een merk waar mensen zich bij willen aansluiten
- De uitstraling van je bedrijf is onderscheidend en herkenbaar
- Jouw boodschap knalt en spreekt direct de juiste mensen aan

Contentmarketing, hoe zat 't ook alweer?
Met een goed verhaal heb je goud in handen
Veel organisaties hebben een mooie boodschap voor de wereld. Maar die zit vaak een beetje verstopt onder technische specificaties: onder het ‘hoe en het wat’. Terwijl in het ‘waarom’ zoveel mooie verhalen zitten waarmee je harten kunt veroveren. Zeker als je organisatie in de kern sociaal, inclusief en groen is: dan heb je al een streepje voor op je grijze concurrenten.
Storytelling zorgt ervoor dat klanten, volgers en investeerder zich bij je merk willen aansluiten. Goede verhalen gaan niet alleen over jou of je bedrijf, maar zeker ook over je klanten. Zij moeten zich er tenslotte in herkennen.
Ik help je te ontdekken wat jouw kernboodschap is, hoe je die in aantrekkelijke content kunt gieten en hoe je jouw strategie praktisch kunt implementeren. Niet zomaar wat doen dus, maar slim gebruikmaken van het goud dat al verborgen ligt in je organisatie.
Verzilver je verhalen met aantrekkelijke teksten
Ik help je bij het ontwikkelen van verhalen waar je echt trots op kunt zijn. Samen pakken we teksten aan zoals:
- Je merkverhaal of propositie: dit is je bestaansrecht, hier begint alles mee
- Artikelen en blogs: bevlogen verhalen die de lezer van A tot Z meenemen
- E-mailmarketing: direct en persoonlijk communiceren met je publiek
- Social media marketing: aantrekkelijke posts strategisch ingezet
- Je website-teksten onder de loep: klopt je verhaal nog wel?
