Aanbod
Tekst & verhaal
Als teksten niet vanzelf uit je pen vloeien
Wat ik doe? Simpel gezegd: ik schrijf teksten. Ik vertaal jouw verhaal naar een boodschap die goed te begrijpen en onthouden is.
Uiteindelijk komt daar tekst uit:
- Teksten voor je website
- Content voor je app en offline uitingen
- Teksten voor Linkedin-posts en andere social media
- Interviews en artikelen voor je blog, magazine of nieuwsplatform
Anders dan anderen
Zoek je een copywriter, een journalist of marketingstrateeg? Misschien ben ik het wel allemaal. Of eigenlijk ben ik het allemaal niet.
In mijn werk gebruik ik al mijn kennis en ervaring én mijn nieuwsgierigheid naar mensen en de wereld. Ik vraag, ik luister, ik schrijf.
- Toegankelijke en inclusieve taal: we schrijven écht voor de lezer
- Geen kant-en-klare templates en trucjes, maar authenticiteit
- Bevlogen verhalen met een menselijkeinvalshoek
- Meedenken met je communicatiestrategie

Journalistieke kwaliteit
Met een goed verhaal heb je goud in handen
Zomaar wat beweren, daar doe ik niet aan. Met mijn journalistieke achtergrond en brede maatschappelijke interesse vraag ik mijn bronnen de oren van hun kop en check ik alles. Zodat er een verhaal uitrolt dat klopt als een bus en klinkt als een klok.
Veel organisaties hebben een mooie boodschap voor de wereld. Maar die zit vaak een beetje verstopt onder technische specificaties: onder het ‘hoe en het wat’. Terwijl in het ‘waarom’ zoveel mooie verhalen zitten waarmee je harten kunt veroveren. Zeker als je organisatie in de kern sociaal, inclusief en groen is: dan heb je al een streepje voor op je grijze concurrenten.
Storytelling zorgt ervoor dat klanten, volgers en investeerder zich bij je merk willen aansluiten. Goede verhalen gaan niet alleen over jou of je bedrijf, maar zeker ook over je klanten. Zij moeten zich er tenslotte in herkennen.
Content voor ondernemers
In een tekst, ook een zakelijke of serieuze, mag best een beetje schwung en muziek in zitten. Je hebt tenslotte iets belangrijks te vertellen.
Goede, lekker leesbare content is waardevol:
- Je bent beter zichtbaar en vindbaar
- Jij en je mensen zijn (weer) trots op je merk en missie
- Je ontwikkelt een merk waar mensen zich bij willen aansluiten
- De uitstraling van je bedrijf is onderscheidend en herkenbaar
- Jouw boodschap knalt en spreekt direct de juiste mensen aan
